zoek cd van de musical tsjechov met robert long ,b
5 message(s)
• Page 1 sur 1
zoek cd van de musical tsjechov met robert long ,b
IK heb jaren geleden een cassette gekregen van de musical tsjechov met oa robert long en jenny arean.
IS DEZE OP CD TE VERKRIJGEN ?
IS DEZE OP CD TE VERKRIJGEN ?
Dernière édition par walter le Ven 02 Juil, 2010 3:08 pm, édité 1 fois.
- noels
Musical Tsjechov
Ik ben op zoek naar de CD van de musical Tsechov.
Is deze nog ergens te verkrijgen?
Is deze nog ergens te verkrijgen?
- Dries van der Vegt
ja is te verkrijgen
Heej,
JA het is nog steeds te verkrijgen.
Je heb een cd die ingezongen is door robert long, en ook 1 die is ingezingen door de cast van de musical.. met boudewijn de groot...
Persoonlijk vind ik die met robert long wel mooier!
JA het is nog steeds te verkrijgen.
Je heb een cd die ingezongen is door robert long, en ook 1 die is ingezingen door de cast van de musical.. met boudewijn de groot...
Persoonlijk vind ik die met robert long wel mooier!
- Susanne
musical tsjehov
Hey Robert Longfans,
Ben op dit eigenste moment aan't luisteren (voor de 30ste keer) naar de cd!
Wat een prachtig stuk... nog steeds brandend actueel.
De grote macht van de ego-bazerij, politieke machthebbers, corrupte syndicalisten, idealistische artsen...
Ik hoop dat dit pareltje nog ooit eens in uitvoering komt ...
Ikzelf ben bi-polair door artsen verklaard omwille van mijn mondige stoute mond...een werkgever kan daar niet mee lachen , hoor tegen "revolutie", die vreest dat je klokkenluider wordt en gans zijn systeempje van hypocriete dominantie blootlegt...Dus zullen we maar pilletjes slikken zeker om te "genezen" van een depressieve toestand...Ik weet wel beter in mijn hart, maar het systeem is wat het is en je moet je daar uiteindelijk bij neerleggen of je gaat eraan kapot.
Een paar citaatjes uit de musical ter illustratie :
"ik zet als schrijver als het nodig is de wereld naar mijn hand, als man ben ik niet misschien niet veel, maar als schrijver ben ik sterk. Omhels de schrijver maar probeer in godsnaam niet steeds naar de MENS te zoeken.
Ik ben een aangeschoten vogel... je kunt niet eeuwig door de tijd heen blijven zweven...een vogel: jong, en blank zijn, mooi gezond en rank zijn, je vleugels uitslaan in een hemel die van jou is en zo schitterend helder stralend blauw is...
Idealisme wordt je dood maar je gelooft niet dat dat waar is , totdat je neerstort als een aangeschoten meeuw..."
Ben op dit eigenste moment aan't luisteren (voor de 30ste keer) naar de cd!
Wat een prachtig stuk... nog steeds brandend actueel.
De grote macht van de ego-bazerij, politieke machthebbers, corrupte syndicalisten, idealistische artsen...
Ik hoop dat dit pareltje nog ooit eens in uitvoering komt ...
Ikzelf ben bi-polair door artsen verklaard omwille van mijn mondige stoute mond...een werkgever kan daar niet mee lachen , hoor tegen "revolutie", die vreest dat je klokkenluider wordt en gans zijn systeempje van hypocriete dominantie blootlegt...Dus zullen we maar pilletjes slikken zeker om te "genezen" van een depressieve toestand...Ik weet wel beter in mijn hart, maar het systeem is wat het is en je moet je daar uiteindelijk bij neerleggen of je gaat eraan kapot.
Een paar citaatjes uit de musical ter illustratie :
"ik zet als schrijver als het nodig is de wereld naar mijn hand, als man ben ik niet misschien niet veel, maar als schrijver ben ik sterk. Omhels de schrijver maar probeer in godsnaam niet steeds naar de MENS te zoeken.
Ik ben een aangeschoten vogel... je kunt niet eeuwig door de tijd heen blijven zweven...een vogel: jong, en blank zijn, mooi gezond en rank zijn, je vleugels uitslaan in een hemel die van jou is en zo schitterend helder stralend blauw is...
Idealisme wordt je dood maar je gelooft niet dat dat waar is , totdat je neerstort als een aangeschoten meeuw..."
- angel-o
5 message(s)
• Page 1 sur 1